Re: No arrenca el gdm

Remenant una miqueta més he vist que el gdm 2.4.1.3-2 té precisament
aquest bug detectat per diversos usuaris:

Hi ha un que diu que va tornar a instal·lar la 2.4.1.3-1 i que llavors
tot li ha tornat a funcionar. Em penso que aquesta és la que tenia jo,
com a mínim era una 2.4 segur.

Com que no he sabut trobar aquest paquet, he provat a instal·lar la
darrera versió estable 2.2.5.5-1 i ja hi torno a accedir sense
problemes...

Perdó per marejar la perdiu, d'ara endavant provaré de trobar respostes
a http://bugs.debian.org/ abans de donar la tabarra aquí.  :)

Quim