Re: No arrenca el gdm

  Una ajudeta des de KDE...

A Dimecres 06 Agost 2003 11:07, Quim Gil va escriure:

> Vaig fer una actualització de la source list i van entrar un centenar
> d'actualitzacions de cop...

> Ara ho tinc tot amb les darreres versions. Tinc el gdm 2.4.1.3-2.
>
> He instal·lat el kdm i ara puc accedir al Gnome (2.2), per la qual cosa
> com a mínim puc anar treballant. Però bé, m'agradaria poder accedir via
> gdm de nou ja que no hi treballo amb KDE i, a més, ara hi ha algunes
> cosetes que no acaben de rutllar (algunes fonts incorrectes, les icones
> de navegació del Nautilus i el gedit no es veuen...)

  Desconec si a Gnome passa però amb el KDE aquests problemes (coses d'usar
unstable) solen estar relacionats amb fitxers "temporals" que per algun motiu
encara són al sistema i entrecreuen els bits de la nova versió amb dades
antigues.

  En el teu cas desconec quins deuen ser (de ben segur que relacionats amb X)
però prova a moure el contingut del directori ".gnome" i cap altra que
s'anomeni per l'estil (desconec a on guarda la configuració aquest
escriptori) i reinicia el sistema.

  El de reiniciar el sistema és per a que regeneri "correctament" tot el
contingut de la carpeta /tmp i així ens assegurem un tros més.

  Toni
--

  Sort

## <bella5@teleline.es.nospam> ## i