Re: No arrenca el gdm

Quins paquets has actualitzat?

Vaig fer una actualització de la source list i van entrar un centenar d'actualitzacions de cop...

Si has actualitzat només gdm i
dependències, intenta actualitzar totes les dependències de gdm a les
últimes versions.

Ara ho tinc tot amb les darreres versions. Tinc el gdm 2.4.1.3-2.

He instal·lat el kdm i ara puc accedir al Gnome (2.2), per la qual cosa com a mínim puc anar treballant. Però bé, m'agradaria poder accedir via gdm de nou ja que no hi treballo amb KDE i, a més, ara hi ha algunes cosetes que no acaben de rutllar (algunes fonts incorrectes, les icones de navegació del Nautilus i el gedit no es veuen...)

Quim