No arrenca el gdm

Mira que després d'actualitzar testing m'havia promès que no tornaria a fer cap actualització fins que estigués tot plegat a stable, però he tornat a caure en la temptació i torno a tenir problemes... :(

Arrenco, pero quan hauria d'aparéixer el gdm em surt una pantalla blava que comença dient

There already appear to be an X server running on display :0...

I més coses, però bàsicament diu que si vol que busqui la consola adequada o torni a provar amb 0. Si torno a provar 0 surt de nou la pantalla blava. Si i dic que busqui se'm qeda amb aquesta pantalla grisa de les X, on l'únic que puc fer és moure el ratolí ja que no hi ha cap opció a la vista.

He buscat porai però no n'he tret res de clar. Per postres no sé com dir-li que no intenti arrencar cap interfície gràfica per a poder accedir via consola...

Algun cable? Gràcies.

Quim