Re: Problemes amb el Kernel 2.4.21

On Thursday 24 July 2003 08:48, Xavier Bernadí wrote:
> Me baixat el kernel 2.4.21 i tinc els següents problemes:
>
> - No puc seleccionar res en l'apartat IE1394.
> - No em deixa seleccionar el BT848 en l'apartat de Video for linux

Has posat lo de poder sel.leccionar codi experimental?

> Un cop compilat i arrencat tinc pocs moduls actius i cap de la tarjeta de
> so, en la configuració del kernel baix triar suport per AC97, si faig un
> modconf m'apareixen molt pocs drivers a triar i cap de so.

Hauries de compilar tots els moduls que vols que surtin al modconf...

> també m'ha  deixat de funcionar la xarxa.

Li has dit quina tarja de xarxa tens?

> ¿Que puc fer?

Recompilar :)

> ¿Hi ha alguna manera de configurar un kernel nou apartir del que tenim
> corrent en aquest moment, o sigui si en 2.2 em va bé, puc agafarlo com a
> base per fer el 2.4?

D'un 2.2 a un 2.4... no se... massa canvis...
Però de 2.4.n a 2.4.n+i no hi ha massa problema... Has de fer:
cp /usr/src/linux-2.4.n/.config /usr/src/linux-2.4.n+i/.config
cd /usr/src/linux-2.4.n+i
make oldconfig && make dep && make bzImage && make modules
--
Jaume Sabater
GUERRA NO!!