Problemes amb el Kernel 2.4.21

Me baixat el kernel 2.4.21 i tinc els següents problemes:

- No puc seleccionar res en l'apartat IE1394.
- No em deixa seleccionar el BT848 en l'apartat de Video for linux

Un cop compilat i arrencat tinc pocs moduls actius i cap de la tarjeta de
so, en la configuració del kernel baix triar suport per AC97, si faig un
modconf m'apareixen molt pocs drivers a triar i cap de so.

també m'ha  deixat de funcionar la xarxa.

¿Que puc fer?
¿Hi ha alguna manera de configurar un kernel nou apartir del que tenim
corrent en aquest moment, o sigui si en 2.2 em va bé, puc agafarlo com a
base per fer el 2.4?