Re: XWINDOW ES PENJA

On Tue, Jul 22, 2003 at 06:36:49PM +0200, sesPi! wrote:

> A mi em passa a vegades amb una S3 Trio64V+ (tinc duas pantallas, la
> primera amb Matrox).

A mi em passava amb aquesta targeta i el XFree 3.6. Jo ho
vaig solucionar canviant de targeta i sistema operatiu :-(

Potser ho arreglaràs treient el framebuffer de la consola
de text, o sigui utilitzant un mode de video de text, en
lloc de un mode gràfic que és el que utilitza el framebuffer.

Per si no saps com fer-ho, afegeix això al lilo.conf

vga=0

Bona sort,
--
Ernest Adrogué