[Ajuda] Voleu riure? Una anecdota (pesadilla) calenteta

  Hola

  Si m'ho permeteu aportaré quelcom d'humor necròtic a la llista amb una
incidència que hem va passar ahir al tard.

  Resulta que tinc un script per automatitzar una tasca (cosa normal per a un
usuari qualsevol), però vaig cometre dos immensos errors, executar-lo com a
usuari root i crear una línia com aquesta:

	rm -Rf /$VAR/$DIR

  Ara imagineu-vos el que em va llegir l'intèrepret de comandaments al no
resoldre cap de les dues variables "rm -Rf /" :(((((((( Haaaa!!!!

  Per sort ho vaig matar amb un "CTRL+c" quan anava pel /dev/*, he instal·lat
un sistema debootstrap des d'un sistema paral·lel, n'he copiat el contingut
de "/bin" i de "boot", he fet chroot al sistema a arreglar, li he instal·lat
dos kernels que tenia en binaris deb (o siga, creats amb kernel-package), he
execuat lilo i a excepció que s'ha queixat de tindre dos fitxers map tot ha
rutllat.

  En reiniciar el sistema "arreglat" tot ha anat bé però he agut de
reinstal·lar:

	apt-get install -u --reinstall module-init-tools

  El motiu és que hem faltava el binari "/bin/lsmod", la pregunta és la
següent: Com pus assegurar-me que no em falta cap altre binari? El que en
aquest punt seria; detectar els paquets que cal reinstal·lar.

  Toni
PD
És humilinant però espero que us serveixi d'experiència
(Amen a que tinc còpies de seguretat de les dades personals)
--

  Sort

## <bella5@teleline.es.nospam> ## i
col·laborador dels projectes: