Re: locale vs locale-gen

> Això és el local que utilitzes, i està equivocat.
> O pots arreglar amb 'dpkg-reconfigure locales' i triar el
> ca_ES quan et demana el local per defecte, o si vols tirar
> pel dret: echo "LANG=ca_ES" >> /etc/environment

Fet i fet, ja és com estava. Vull dir que ja figura ca_ES a
/etc/environment i igualment li he tornat a dor per reconfigure u per
echo com m'has dit i es_ES@euro continua apareixent com a locale.

Val a dir que en el seu moment li vaig passar un paquet que es deia
"castellanizar" o alguna cosa així. Espero que allò no fos un jurament
de per vida. :)

> Hi havia una manera per utilitzar més d'un local a la vegada
> però ara no hi caic. Si busques pels missatges antics segur
> que ho trobaràs.

Alguna cosa he trobat jo també, però no m'hi aclaro. No em fa res que
utilitzi el català quan pugui i quan no caigui al C en anglès.

I ja que hi som, un parell de preguntes més:

- Hi ha maneres de catalanitzar la pantalla del gdm, allà on entres
l'usuari i contrassenya? Em surt en anglès i em preguntava si no seria
possible que sortís també en català. És que faig alguna que altra
presentació pública i m'agradaria que la gent (que per primera vegada
veu Debian/Linux i Gnome veiés que tot-tot-tot està en català.

- Em serveix d'alguna seleccionar també els locales UTF8? Són més
"complerts" que els altres o n'hem de fer alguna cosa especial amb ells.

Gràcies per la paciència.

Quim