No funciona el so

Tinc instalada una Debian Woody amb el nucli 2.4.18bf i al engegarel KDE em
surt el següent missatge en una finestreta:

"Sound server information message:
error while initializing the sound driver

device dev/dsp can't be opened (no such device)
The sound server will continue, using the null output device"

Tinc una targeta de so integrada que utilitza el AC97, també intento
instalar el drivers de ALSA però em diu que necesita el kernel 2.4.16

El kernel sembla que ja té el suport instalt per aquesta tarjeta.

Sóc una mica nou en tot això i ja no se que mes fer. Em podeu ajudar?

Gracies