Re: fent dist-upgrade

el Sun, 6 Jul 2003 20:57:50 +0200
en/na JM.Chalmés <jmchalmes@polinux.upv.es> va dir:

> Es tracta d'un problema conegut. Mira-t'ho ací:
>
> http://www.polinux.upv.es/pipermail/linux/2003-July/007194.html

eps! merci! la cosa ha funcionat!!

només un comentari. al missatge que dius, posa que es pot canviar el text del fitxer /etc/nologin o canviar el text de l'script que compara amb el contingut del fitxer. A mi només m'ha funcionat canviant l'script (/etc/init.d/rmlogin).
Em sembla que el text de /etc/nologin es construeix cada cop que arranques (i no sé a partir de què, però ni de /etc/nologin ni de /etc/nologin.boot -són els dos que he canviat-).

Volia comentar-li al Ximo aquest (el noi que dóna la solució), ja que ell volia enviar l'informe del bug, però no estic subscrit a la llista linux@polinux.upv.es i no ho puc fer.... si li pots reenviar el missatge, seria fantàstic..

vinga, salutacions i gràcies altre cop.

pau.