Re: OT: Pàgina web amb el Composer de Mozilla no funciona amb el IExplorer enWindows

Gràcies per la teva resposta. He fet el que em dius. I no sols això: n'he eliminat els accents també... I res. Com que ho he fet en Linux, en linux funxiona magnífic, però en Windows ni a empentes... Per més que aparegui el pdf en la barra d'adreces, no l'obre. I si el construeixo en Windows, el problema el tinc en Linux. Però, tanmateix, si hhi hagués un problema de construcció el problema el tindria en tots dos llocs...

Josep-Antoni

En/na Jordi Mallach ha escrit: