Fwd: Català a Europa

A lo millor és una mica off-topic, pero tot i així...

----------  Missatge transmes  ----------

De mans de la presidència grega de la Unió Europea ha arribat aquesta
setmana una proposta molt original que pot donar un cop de mà a la nostra
llengua per a ser reconeguda a Europa com a idioma oficial.

Aquesta proposta permet, mitjançant la consulta electrònica, votar per les
diferents preguntes que han estat seleccionades d'entre centenars i que
seran presentades a la Cimera de Caps d'Estat i de Govern de la UE a
Tessalònica, el proper 21 i 22 de juny.

Les qüestions finalistes s'han penjat a internet a la pàgina de la
presidència grega i en destaca una de catalana (des de 'Spain' a l'apartat
d'"Ampliació de la UE". Aquesta pregunta, escrita en català i espanyol diu
el següent:

> Soy ciudadana de Barcelona, y como catalana desearia que se preguntara
> sobre el uso y el reconocimiento oficial de las lenguas minoritarias. Sóc
> catalana i visc a Barcelona. M'agradaria que l'Unió Europea dones suport i
> reconneixemet oficial de la meva llengua. Crec que fora bo una consulta
> sobre aquest tema.

Per a votar perquè sigui aquesta la pregunta plantejada a la Cimera de Caps
d'Estat i de Govern de Tessalonika, pots votar-la a la pàgina de la
presidència grega, al seu apartat de votacions electròniques.

En aquest moment, les votacions ens són molt favorables i la pregunta
catalana ha rebut un 91% dels vots, el que la situa com a primera.

http://evote.eu2003.gr/evote/evoices.aspx?setid=11&languageid=6

FEU CORRER LA VEU A TOTHOM. A VOTAR TOQUEN!

_

Francesc Alted