Re: detenir processos

Bé, jo no crec que et pugui ajudar gaire perquè no sóc entès en aquestes coses -en general, en res que tingui a veure amb informàtica-, però et comento que, durant el mes d'abril, vaig enviar alguns missatges a la llista de debian d'usuaris en castellà plantejant un problema de penjades amb el KDE -especialment amb konqueror- i de ralentització d'algunes aplicacions -activava konqueror i arribava a aparèixer als cinc minuts...!-. Amb les indidcacions que allà em van donar vaig resoldre el problema. Ara el KDE em funciona com una seda. Vés a aquella llista i mira el mes d'abril, fil "Konqueror y KDE", "Konqueror y KDE: la eterna historia". Recordo que, en el meu cas, el problema era la configuració de l'arxiu /etc/hosts ...

En fi, que tinguis sort.

Cordialment,

Josep-Antoni

En/na Ricard Pradell Buxó ha escrit:
En unaltre missatge al forum, em vaig queixar de lo leeeent que va kde (kde 2.2 woody) en la meva màquina (PII 266, 128 RAM, tarja gràfica integrada ati rage pro 2mb) Ja sé que no és cap bala de màquina, però inclús un devorador de recursos inútils com w98 va més del DOBLE de ràpid. Utilitzo els drivers vesa per les X donat que el de ati no funcionava. Per què passa això? He pensat que podria ser que tinc massa processos corrent en la màquina, doncs com la tinc per aprendre, hi he instal.lat un munt de coses. Voldria provar de configurarla perque no carregui tantes coses en l'arrencada i veure si millora, però no sé com fer-ho. Lo del inetd, xinetd, etc em sembla un galimatíes, i llegint els man i howtos no n'he tret l'aigua clara. Com s'evita que un dimoni o programa es carregui en l'arrencada?

Ricard