Problemes amb instal·lació de Sarge

Hola a tothom:
Volia instal·lar una Sarge directament en un ordinador, vaig baixar una iso, clar no oficial, del primer cd. (600 i pico Megas .. amb xdsi moltes hores) La vaig baixar de ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/debian-unofficial/ que segons Debian el "sitio principal". Recordo que a la instal·lacio de la Woody les primeres pantalles eren en català i et desplaçaves per menús. Aquesta Sarge comença també demanant idioma, li dius català però continua en castellà, continua amb teclat, carrega mòduls, troba el CD, i en un ordinador que també he provat troba el CD scasi, pero llavors dóna un error, una cosa com ara :"no puc carregar el mòdul libc-udeb" i l'únic que et deixa fer es obrir una consola o tornar enrere a carregar mòduls, idioma etc... però si li dius que et carregui els mòduls a través de la xarxa, no et carrega aquest libc-udeb però continua carregant els altres i passa a demanar-te partions i demés, suposo que acabaria bé.
Algú ha instal·lat la Sarge directament?
No és per a mi, el company que vol fer la instal·lació te mòdem, vull que provi Mozilla, OO1.1, Kde , tot plegat és molt de temps de conexió,... i afegir el upgrade de Woody a Sarge sembla massa.
Gràcies per llegir-me.

Salut!!

Xarx

Això funciona amb Linux  (Usuari registrat n. 92028)
Debian Sarge
Kernel 2.4.20