Re: Problemes amb Exim

A Dimarts 10 Juny 2003 06:30, B. Costa va escriure:
> He mirat l'exim.conf i ho tinc configurat així:
>
> # Remote addresses are those with a domain that does not match any item
> # in the "local_domains" setting above.
>
> # Send all mail to a smarthost
>
> smarthost:
> driver = domainlist
> transport = remote_smtp
> route_list = "* smtp.eresmas.net bydns_a"
>
> end

Mmmm, no sóc un expert en exim, pero jo posaria alguna cosa pareguda a
aquesta:

# This transport is used for delivering messages over SMTP connections.

remote_smtp:
  driver = smtp
end

i llevaria la part d'smarthost. De tota manera el més segur és que
reconfigures exim amb la comanda eximconfig.

> Suposo que això ho vaig configurar el dia que vaig instalar l'Exim (no
> m'en recordo gairebé de que vaig fer) però em sembla que aquesta
> configuració descarta la possibilitat d'això que comentes no?

Mmm, no exactament... crec que és precisament eixa la causa.

Salutacions,

--
Francesc Alted