Re: paquet de localització catalana per a OpenOffice

Hola:

Moltes gràcies, Jordi i a tots els que contribuïu per que puguem tenir les
eines de linux en català.

Aquests dies tinc molts problemes amb la connexió. En quan estiguin resolts,
ho provo. Jo utilitzo Sarge. Espero no tenir problemes.

Salutacions. Pep Roca.

A Diumenge 01 Juny 2003 21:37, Jordi Mallach va escriure: