Paquet del corrector ortogràfic en català d'OOo

Hola!

He empaquetat el corrector ortogràfic d'en Joan Moratinos per a
OpenOffice 1.0.x, basant-me en el el paquet del corrector alemany.

Com que no sóc desenvolupador Debian i, a més, aquest és le meu primer
paquet Debian que faig... estaria molt bé si el puguéssiu provar.

Suposo que ara hauria de buscar un sponsor per revisar-lo i poder-lo
pujar, no? A mi també m'està bé si algun desenvolupador debian té ganes
d'agafar-lo i mantenir-lo ell... com vulgueu.

Ah! Me n'oblidava. Trobareu el paquet aquí:
http://www.arrakis.es/~jmones/debian/

Per a en Jordi Mallach: he afegit una referència a l'ispell al
copyright, que no sé si està bé o no. Com que tu has fet els paquets de
l'ispell i tot això, agraïria que em donessis la teva opinió de què
s'hauria d'incloure.

P.D.: Si algú està interessat també tinc el paquet
openoffice.org1.1-l10n-ca fet (per la beta 1.1). El que passa és que
encara no he provat que sigui compatible amb els que hi ha penjats de la
beta (es generen tots a la vegada) i com que vaig amb mòdem no els puc
penjar. Però si algú vol provar aquest paquet que m'ho digui.

--
Josep Monés i Teixidor <jmones@puntbarra.com>
Clau GnuPG: http://www.arrakis.es/~jmones/gpg/jmones_puntbarra_com.asc