Re: Login Gnome

El Wed, May 29, 2030 at 12:16:46AM +0200, Oriol Lacave deia:
> Home, crec que el millor es fer ctrl+alt+f1 (o la consola que vulguis; crec
> que es ctrl+alt pero pot ser un de sol...?) . des d'alli crees un user
> (adduser?). Ara podras entrar des de la compte creada i fer un su . . .per
> exemple

Home, si, és clar. Jo pensava que ja estava fet, però que volia entrar
com a root per fer administració amb eines gràfiques, o accedir a
dispositius amb més privilegis (cremar CDs...). En fi, per algun motiu
raonable, no per mandra de crear usuaris.

--
Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org