Re: canviar la data desde consola

A Dimecres 28 Maig 2003 00:11, Ricard Pradell Buxó va escriure:
> Utilitzo woody en un vell 486 en modus consola (no dóna per més) per
> aprendre. El cas és que no he trobat manera de canviar-li la data que em
> mostra el comandament "date", que imagino que és la del sistema, per que em
> surt uns quants dies edarrerida (potser la pila del sistema ja fa figa...).
> Hi ha alguna manera de fer-ho?
>
> Ricard

  També m'estic resistint a canviar la pila del sistema i cada vegada que
engego executo:

	ntpdate clock.psu.edu

(pots escollir qualsevol servidor de confiança). Per a fer-ho manualment fes
servir "hwclock" tal com es menciona a:
	<http://qref.sourceforge.net/Debian/reference/ch-tips.es.html#s8.6.3>
  Es tracta d'una guia de referència molt bona:
	<http://qref.sourceforge.net/Debian/reference/reference.es.html>

  Tot i que si fas servir l'escriptori KDE també pots ajustar l'hora
graficament des del Centre de control -- pel que has esmentat t'aconsello
ntpdate.

  Toni
--

  Sort

## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-