Re: Paquets icatalan i wcatalan a testing

A Dilluns 26 Maig 2003 13:54, Jordi Mallach va escriure:
> On Mon, May 26, 2003 at 12:44:05PM +0200, Pep Roca wrote:
> Pel que veig, no hauries de tindre cap problema de dependències per a
> ispell, no. Per a aspell-ca, hauries d'instal·lar també aspell de
> unstable, i no crec que les dependències foren problemàtiques tampoc.
> Hmm, potser sí hi hauria problema amb Abiword o coses així, però no
> estic segur.

Tenies raó: cap problema per instal·lar icatalan i wcatalan en
debian-testing. Funciona a la perfecció. És curiós que no el col·loquin a
testing per que no m'ha donat cap problema.

Gràcies per fer els paquets i salutacions. Pep Roca.