Re: mutt i joe

El 24/05/03, a les 21:56:00, David Barrabes ens deleità amb les següents paraules:
> Dues preguntes:
>
> 1.- ja he instal·lat el mutt, ara, com el configuro per a que, a través de l'IMAP em descarregi el correu?
el mutt es nomes per llegir i escriure mails, per rebre necessites un
programa extern que s'els baixi i els coloqui al seu lloc (p. ex.
fetchmail)

> 2.- he instal·lat el joe, però cada cop que l'utilitzo es queda bloquejat, algu sap on pot estar el problema?

si no dones mes info es dificil imaginar-se res (tot i que jo no utilitzo
joe)

> Gràcies, David.
salut!
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."