Re: problemes nou kernel

On dj, 2003-05-22 at 00:01, José Marcos Chalmés García wrote:

> "image" és per al *nucli*, no per al fitxer que tu has posat. Jo tinc
>
> image=/boot/vmlinuz
> initrd=/boot/initrd.img

Exacte. Cal no confondre el nucli (on apunta l'enllaç vmlinuz) amb un
disc RAM que es carrega a l'inici i que conté un sistema mínim per fer
certa feina i transferir el control al sistema principal. Jo trobo que
usar el ramdisk és engorrós i innecessari en una situació normal. Abans
sembla que tenia sentit si tenies la partició arrel formatada amb ext3 o
reiserfs, perquè el suport per aquests sistemes de fitxers només es
podia posar com a mòdul (i per tant activar només un cop carregat el
kernel), però avui en dia ja es pot compilar un kernel amb el suport per
ext3 inclos al nucli i t'estalvies el follón del ram disc aquest.
Jo, almenys, ho tinc així.

Salut,

>--
* Orestes Mas                           *
* Universitat Politècnica de Catalunya  *
* Gran Capità s/n Mòdul D4, Campus Nord *
* 08034 BARCELONA                       *
* Tel.: +34.93.401.70.72                *
* Fax.: +34.93.401.72.00                *
* email: orestes@tsc.upc.es             *