Re: Suport Debian/Linux per a moviments socials?

On dc, 2003-05-21 at 16:57, Antoni Soto Riera wrote:
> A l'Aula GNU/Linux de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial
> de Barcelona vàrem organitzar un primer taller d'instal·lació de Debian
> GNU/Linux al febrer. La nostra intenció és organitzar-ne
> periòdicament. El proper serà molt probablement a la primera quinzena
> de juliol.
>
> L'objectiu del taller és que els assistents s'enduguin la seva màquina
> amb un sistema Debian GNU/Linux bàsic funcionant. En principi, no hi
> ha previst fer coses més sofisticades, com refer el kernel, per
> exemple.

> [...]

Estic pensant que podríeu incloure aquest taller dins el marc de les
Segones jornades de programari lliure de la UPC. No sé si ja ho teníeu
pensat, en qualsevol cas jo no en sóc conscient.

Salutacions,

* Orestes Mas                           *
* Universitat Politècnica de Catalunya  *
* Gran Capità s/n Mòdul D4, Campus Nord *
* 08034 BARCELONA                       *
* Tel.: +34.93.401.70.72                *
* Fax.: +34.93.401.72.00                *
* email: orestes@tsc.upc.es             *