Re: problemes nou kernel

El sáb, 17 de 05 de 2003 a las 11:01, David Barrabes escribió:
> [...]
>
> en això no hi ha hagut cap problema, però ara em toca configurar el
> lilo i, evidenment, no n'he sabut prou...
>
> he intentat afegir la següent entrada al lilo.conf:
>     image=/initrd.img
>         lable=LinuxNew
>         read-only
>
> un cop fet això, si executo el lilo em dona el següent error
>     Added Linux *
>     Added LinuxOld
>     Fatal: Kernel /initrd.img is too big
>
> Evidentment, si ara intento arrancar desde la opció Linux com feia
> sempre, hi ha un error (perdò no l'he apuntat), algú em podria dir que

No tinc molt clar el que pot estar passant-te, però com que no t'ha
contestat ningú...

Estàs segur de que /initrd.img pertany al paquet kernel-image-2.4.18-k7
que acabes d'instal·lar?

Si amb eixe paquet venien mòduls, podries generar tu mateix el fitxer
"initrd.img". jo ho faig amb

# mkinitrd -o <ruta>/<nom_qualsevol> /lib/modules/<versiónucli>

Després afegisc "image... "·$%"=%&("%&  JAAAAAAAAAAAAAAAAAARL!!!!!!!

"image" és per al *nucli*, no per al fitxer que tu has posat. Jo tinc

image=/boot/vmlinuz
initrd=/boot/initrd.img

Els noms dels fitxers (vmlinuz, initrd.img) són ficticis.

O porte massa dies sense dormir prou, o t'has de llegir el manual  X)

Pepe.