Re: Error després d'actualitzar

A Dimecres 14 Maig 2003 14:15, Orestes Mas va escriure:

> A mi em va passar quelcom de semblant i era perquè efectivament una
> "source" no oficial devia tenir algun error en la llista de paquets. La
> vaig treure i ja està.

El que dona problemes sembla a ser que és el main de l'unstable ! Tant des del
source que baixo normalment com des dels que m'has posat a baix... algú que
faci servir l'unstable es troba amb el mateix??
Tant el contrib com el non-free em van... he anat provant d treure i posar..
és que ja porto uns quants dies així, més d'una setmana!