Re: problemes amb les X

El viernes, 16 de mayo de 2003, a las 00:26:10, Jordi Valverde ens deleità amb les següents paraules:

> dpkg-reconfigure locales

nop, aquest no es el problema, ja que tant en consola com en una terminal
en les Xs tot em funciona de meravella i esta posat en catala, el problema
ve quan em poso a editar amb el mutt, que aquestes tecles no em van (be, si
que van, pero no fan l'esperat, sino coses mooolt rares), aixi que suposo
jo que es cosa del vim, pero no se pas que

per exemple, quan estic en mode INSERT (en mode normal no passa) i apreto
'ce trencada' , m'apareix a baix "Goto line: ", que em permet saltar de
lines, pero no es pas aixo el que vull :P

apa!
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."