problemes nou kernel

A veure m'he baixat un nou kernel (kernel-image-2.4.18-k7)

en això no hi ha hagut cap problema, però ara em toca configurar el lilo i, evidenment, no n'he sabut prou...

he intentat afegir la següent entrada al lilo.conf:
    image=/initrd.img
        lable=LinuxNew
        read-only

un cop fet això, si executo el lilo em dona el següent error
    Added Linux *
    Added LinuxOld
    Fatal: Kernel /initrd.img is too big

Evidentment, si ara intento arrancar desde la opció Linux com feia sempre, hi ha un error (perdò no l'he apuntat), algú em podria dir que estic fent malament?

Gràcies

(adjunto el fitxers que m'ha semblat convenient per documentar el procés: lilo.conf, lilo_log.350, ls1 [ls -lah de l'arrel] i ls2 [ls -lah del directori /boot])