Re: instalar debian en un 386 (off topic?)

  Hola

  Parlant d'un i386:

A Dissabte 17 Maig 2003 01:40, Jordi Mallach va escriure:

> "Ha fallat la comprovació del patró de la memòria cau", si em fique la
> meua gorra de traductor. Exactament no se què serà, però no sona gens
> be, la veritat.

  Precisament el que has indicat anteriorment, falta memòiria per a crear el
cau que ni tan sols pot fer el test. Sols puntualitzar que instal·lar Potato
amb lowmem crec que és la millor opció però això d'actualitzar després a
Woody... quasi que no em convenç. També aprofito per a dir que el compilador
gcc 3.3 ja vé optimitzat a i486 per omissió (desconec si també la versió
anterior 3.2). Dic això últim per a que no intenti fer-ho amb Sarge.

  No he intal·lat mai en una màquina menor a un Pentium així que tingue'ns al
dia de si ho aconsegueixes. Gràcies

  Toni
--

  Sort

## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-