Re: problemes amb les X

On Thu, 15 May 2003, Lluis wrote:

> mutt forever ;)
> i si no tb m'han dit que el pine esta prou be, pero segur que no es tant bo
> com mutt (ara a veure si algun pineru es pica per aci ;) )

Tan el mutt (que és lliure) com el pine (que no ho és) són molt bons, però
una mica infernals de configurar. Jo he optat pel Sylpheed (que és fet amb
GTK, no és el que t'interessa, per tant, tot i que aquest l'escric des de
pine (molt fàcil de fer anar) per raons circumstancials...

ànims, i si aconsegueixes una bona guia de configuració, fes-me'n cinc
cèntims, si us plau...

albert...
__
Albert J. MORA - MTG / IUA / UPF - PLUG