From: "David Barrabes" <davidb@tau.uab.es>
To: <debian-user-catalan@lists.debian.org>
Sent: Thursday, May 15, 2003 11:05 PM
Subject: problemes amb les X

Bones:

més problemes en el meu procés d'aprenentatge... tinc una GForce 4 amb 128
Mb de RAM (AGP x4), i no aconsegueixo arrancar les x... per on començo? ja
he probat amb el xf86config, XF86Setup, etc... tot i que li demano que em
carregui els drivers de nvidia "nv", quan arrenco les x em diu algo com "no
screen found" (no puc ser més exacte pq he hagut de extreure el disc dur de
debian i possar el de WinXP (que hi farem...)

David

P.D.: algú em podria recomanar algun lector de correu per a consola fàcil
d'instal·lar i còmode de fer anar? Gràcies