Re: problemes amb les X

El Thursday, 15 de May de 2003, a las 23:05:21, David Barrabes ens deleità amb les següents paraules:
> Bones:
>
> més problemes en el meu procés d'aprenentatge... tinc una GForce 4 amb 128 Mb
> de RAM (AGP x4), i no aconsegueixo arrancar les x... per on començo? ja he
> probat amb el xf86config, XF86Setup, etc... tot i que li demano que em
> carregui els drivers de nvidia "nv", quan arrenco les x em diu algo com
> "no screen found" (no puc ser més exacte pq he hagut de extreure el disc dur
> de debian i possar el de WinXP (que hi farem...)

per a les nvidia et recomano anar a la seca pagina web (www.nvidia.com, si
no recordo malament) i baixar-te els moduls per al nucli que ells et
proporcionen (els van actualitzant de tant en tant, aixi que hauras d'anar
mirant)

l'unic que necessites es el codi font del nucli, dos paquets de fitxers que
ells et proporcionen (un son les llibreries i l'altre els moduls) i el
fitxer d'ajuda per saber com es fa ;)

> David
>
> P.D.: algú em podria recomanar algun lector de correu per a consola fàcil
> d'instal·lar i còmode de fer anar? Gràcies
mutt forever ;)
i si no tb m'han dit que el pine esta prou be, pero segur que no es tant bo
com mutt (ara a veure si algun pineru es pica per aci ;) )

apa!

PD: algu sap pq el vim no em permet escriure accents i em fa coses rares al
apretar la 'ce trencada' i la 'enye', quan tant en les consoles com les
terminals de X em va tot a les mil meravelles, amb euros i tot?
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."