problemes amb les X

Bones:

més problemes en el meu procés d'aprenentatge... tinc una GForce 4 amb 128 Mb de RAM (AGP x4), i no aconsegueixo arrancar les x... per on començo? ja he probat amb el xf86config, XF86Setup, etc... tot i que li demano que em carregui els drivers de nvidia "nv", quan arrenco les x em diu algo com "no screen found" (no puc ser més exacte pq he hagut de extreure el disc dur de debian i possar el de WinXP (que hi farem...)

David

P.D.: algú em podria recomanar algun lector de correu per a consola fàcil d'instal·lar i còmode de fer anar? Gràcies