Re: problemes amb el so

En/na Francesc Juan ha escrit:

Hola amics!
Desprès de molts intents estic treballant amb Debian Woody i tot funciona bé
excepte la targeta de so. No puc fer-la funcionar. Quan utilitze sndconfig
diu que farà un so de prova i res :apareix un missatge d'error que diu que
ha fallat l'intent de configuració automàtica que la configure manualment i
ahí estic. El sndconfig reconeix una targeta C-Media CM8738 però no pot
fer-la funcionar. La targeta és una Hercules Gamesurround Muse PnP i si que
la reconeixien els programes de configuració de Red Hat i Mandrake. Em podeu
ajudar? He instal·lat els mòduls alsa però possiblement em falta alguna
cosa. Gràcies per tot.
Jo no tinc la mateixa tarja, però en el meu cas em vaig trobar que els paquets ALSA que vénen amb la woody no funcionaven perquè el meu hardware era massa nou (intel8x0 ICH4). Vaig haver de recórrer a la versió del CVS per tal que anés bé. El problema va ser que no hi havia cap paquet .deb d'aquestes versions i vaig haver de compilar-lo "a mà".

Potser també és el teu cas. Caldria que fóssis més explícit amb la descripció del teu hardware. Potser seria útil veure la sortida de la comana
lspci -v

Orestes