NAT/proxy/firewall

Primer de tots donar-vos les gracies per ajudarme amb la ... 3Com... per fi l'he aconseguit instal·lar...

Ara, un cop instal·lada, volia utilitzar el ipchains (és l'únic que conec) per a construïr un firewall que dones accés a la resta d'ordinadors de la xarxa a internet, però al intentar executar-lo, em dona un error de versió (em diu que és incompatible amb el kernel). Ara la pregunta, que puc fer servir en comptes de l'ipchains?

Un dubte final, hi ha alguna manera de fer que la comanda man "busqui" referències?

Gràcies