Muntant Servidor.

Hola,

Tinc uns dubtes, acabo de muntar un servidor linux i vull solucionar
algunes coses.

1. Poder utilitzar el servidor linux com a passarel·la pels
   ordinadors de la xarxa cap a internet. el Linux està connectat
   via modem.

2. Poder enviar mails des de qualsevol ordinador de la xarxa, per
   rebre'ls no tinc cap problema, he instal·lat un servidor POP3,
   però no hi ha manera d'enviar mails des d'altres màquines.
   Tinc instal·lat solid-pop3d. Potser no és l'adient.

3. Vaig instal·lar un servidor sftp i espiant la xarxa veig que
   un XP connectat a la xarxa pot connectar sense tenir una
   connexió segura. Es pot configurar el servidor perquè no
   accepti connexions no segures? Idem amb telnet-ssl

4. Amb el servidor Samba, des de windows, un cop identificat dins
   el servidor, puc identificar-me amb un altre nom sense sortir
   de la sessió? Es pot configurar el servidor samba perquè no
   es demani cap tipus d'identificació? O almenys poder
   identificar-te individualment en cada servei?

Salutacions,
   Carles Noguera