vsftp

Hola
He instalat vsftp per poguer fer transferències ftp entre les diverses
màquines de la meva xarxa "casolana" formada per màquines linux i win, però
al connectar al servidor, ja sigui com anònim remotament o local desde la
pròpia màquina, obtinc la mateixa resposta:

[usuari@màquina_x]$ ftp servidor_ftp
Connected to servidor_ftp.
500 OOPS: vsftpd: cannot locate user specified in 'tunable_ftp_username'

Porto 2 dies llegint documentació, seguint al peu de la lletra les
instruccions, segons les quals, tot hauria d'anar ja com una seda. Però jo la
ca... en algun lloc, suposo...
Algú pot ajudar-me?
Gràcies
Ricard