Re: DSELECT desde internet

Hola

From: Xavier Bernadí <xavier@farmavet.com>
To: <debian-user-catalan@lists.debian.org>
Subject: DSELECT desde internet
Date: Fri, 9 May 2003 11:50:09 +0200

M'agradaria que al moment de instalar nous programes el DSELECT busques tant a internet com en els CDs que tinc del Debian. JA he vist com puc fer que es
busqui a Internet encara que no he aconseguit mai establir conexio.

No se si es problema de la meva conexio o del servidor que l'hi poso. Jo hem
conecto atraves de una intranet amb un WinXP amb un modem USB i ADSL, i des
del Linuxc puc navegar sense problemes.

L'hi he posat perque es conectes a http://ftp.es.debian.org/debian/ peró diu
que no pot.

On estic fallant?