Re: Configurar les X

A Dijous 08 Maig 2003 15:55, Xavier Bernadí va escriure:
> Acabo d'instalar Debian i he carregat el GNome, peró la resolució no es la
> que jo vull i no hi ha manera de canviarla. Quan faig un "dpkg-reconfigure
> xserver-s3" escullo tres resolucions de pantalla, peró al iniciar el GNOME
> sembla que estigui a 800x600, peró les lletres son molt grans i quan obro
> algun programa aquest es posa en una posició de la pantalla on no es veu
> tota la finestra i no el puc moure.
>
> Tampoc no trobo la manera de pasar-lo a catala o castella
>
> Que puc fer?

1) Prova amb crtl + alt + + (teclat numeric), d'aquesta manera es canvia la
resolució online.

2) en el /etc/X11/XF86Config, hi ha varies linies sobre la configuració. Prova
a:
Section "Screen"
        Identifier      "Default Screen"
        Device          "Generic Video Card"
        Monitor         "Generic Monitor"
        DefaultDepth    24
        SubSection "Display"
                Depth           24
                Modes           "1280x960" "640x480"
a Modes posa la resolució que vols.

Leo

Pd. ctrl + alt + delete reinicia la sessió X