Re: Configuració de la xarxa

Hola David:

Jo primer t'aconsellaria que instal·lesis els programes de detecció
automàtica de maquiari que te debian:

- discover, discover-data: Progency. Detecta PCI, PCMCIA i UBS
- hotplug, hotplug-utils

Aquests m'han solucionat la majoria de problemes de configuració sense fer
res. Si això no funciona, pots prova el que t'han dit. Salutacions. Pep Roca.

A Dissabte 03 Maig 2003 13:31, David Barrabes va escriure:

--
Josep Roca
Unitat Epidemiologia