canviar la resolució

Hola
Algú sap com es canvia la ressolució de la pantalla en kde2-Debian Woody? Per
defecte, després de la instal.lació, em surt a 1024 x 768, que en la meva
pantalla de 14" resulta excessiva, i voldria posar-la a 800 x 600. He buscat
per tot arreu, tots els menús i no hi ha manera. Potser es fa desde algun
fitxer de configuració? he mirat XF86Config-4 però allà només hi veig

SubSection "Display"
	Depth 24 [entre altres profunditats de color]
	Modes "1024x768" "800x600" "640x480"
EndSubSection

Però no veig enlloc on es pugui triar alguna de les resolucions descrites.
Si us plau, ajuda, abans no em quedi cec...   :)
Ricard