Re: OT: Gravar CD sense sorolls

On Wed, Apr 09, 2003, Leopold Palomo Avellaneda wrote:
> No entent perquè t'ha de posar sorrol entre cançons, a mi em posava silenci,
> però era molest quan tenies una canço que s'enganxava amb la següent.

Amb el cdrecord, opció -pad. Això és pq les cançons han de tenir una
llargada determinada (multiple de 2352); d'aquesta manera omple el
buit amb zeros i no fa soroll. Tot i això quan s'acaba l'última
cançó sí que se sent un soroll, encara que és molt curt i no molesta
massa. Això en mode TAO, o sigui, 2 seg. de separació entre cançons.

Amb el mode DAO no sentiras cap soroll perquè senzillament quan
s'acaba una cançó comença immediatament la següent.

> Per fer proves el millor és un CD-RW. Ho dic per experiencia .... :-(

A vegades no serveix. Els meus reproductors de CD no llegeixen CD-RW.
Només ho podia provar a l'ordinador. Però resulta que feia una mena
de CDs que a l'ordinador funcionaven i a l'equip de música no.
Resultat: paperera plena de CDs...

Per cert, algú sap com funciona el CD-TEXT? Jo ho he provat un parell
de cops amb el cdrdao però no me'n he sortit.

Salutacions,

--
Ernest Adrogué
eadrogue(at)gmx.net