Re: [Docscaliu-info]Proposta de "Party" davant la delegació de govern a Barcelona

El Tue, Apr 08, 2003 at 09:24:10PM +0200, Francesc Genové Muñoz deia:

>    Hola,
>        Es de bon arribar-hi (on cau això)?
>        Si voleu podem fer-hi la reunió allà hi donar un cop de mà en el
>    que poguem.

Crec que prop de l'estació de França però no estic 100% segur. És
davant de la delegació del govern de l'estat espanyol. Totes les aportacions,
etc. poseu-les en coneixement del  Kenneth Peiruza <kenneth@gnunetworks.com>
(tlf al missatge anterior) o millor, de l'àlies techs@contralaguerra.org

Suposo que al Kenneth li semblarà bé que reenviï el seu darrer missatge:

Bona nit,

Qualsevol que vulgui dirigir-se al grup, pot emprar la adreça:
techs@contralaguerra.org , qualsevol que vulgi ser afegit, email a mi mateix.

Demà penjarem una web per tal de poder facilitar l'accès i la informació de la
trobada. No espereu un CMS, que serà un lloc planet i senzill :-)

En aquests moments hem cobert  d'activitats i ampliat el material disponible.

No obstant, necessitem persones per a encarregar-se de les següents
activitats:

        Tallers:

	- Clusters OpenMosix: ( ara ja se sent un al·ludit :)
        - Perl bàsic
        - Instalar GNU/Linux ( calen mooooolts voluntaris per fer que es disposi de
          tot el dia cobert ).

                                                                                Xerrades:

       - Privacitat a internet
                                                                                      - Llibertat de informació a internet: Weblogs

En aquests moments tenim cobertes:

 Tallers:

                                                                                      - Bash i Scripting: David Galligani, Riereta.net

      - Vim / Regular Expressions ( per petició popular ): Kenneth Peiruza,
       GNUnetworks // Contralaguerra
                                                                                      - Antenes cassolanes per a Wireless: en negociació de quí la fa :)

        Xerrades:

       - Patents de Software: Xavi Drudis, Caliu
       - Inseguretat de sistèmes propietaris a internet: Pol Jané, GNUnetworks // Contralaguerra

Material addicional:
                                                                                           - 7 cables de xarxa, 1 de 20 metres :)
           - 1 Switch/Hub + 1 Hub
          - 1 Pentium ronya :)

Al menys 4 Ordinadors d'assistents.

Caldría:

         - Videoprojector

Convideu a gent!!!!

Evidentment, sóm oberts a qualsevol suggeriment i/o proposta :)

                                                                                                                                                                                                                                                                                        Fins aviat!

                                                                                                                                                                                                                                                                                        Kenneth Peiruza

--
Xavi Drudis Ferran