Re: kde en català

From: Ricard Pradell Buxo <nut@arrakis.es>
To: debian-user-catalan@lists.debian.org
Subject: kde en català
Date: Thu, 3 Apr 2003 23:54:32 +0000

Hola
Sóc nou a la llista, fins ara he util.litzat Mandrake 9.0, amb KDE en català, tot funcionant com una seda. Vaig instal.lar en unaltre màquina Red hat 8.0,
amb Gnome en català, i encara que no estava tant complert, anava fent. Però
la política de Red Hat respecte a les actualitzacions de programari (i en
general) tant de cara a la pela (que em recordaven guindous) van fer que em
decidís per instal.lar Debian, que ja tenia funcionant en modus de consola
pura i dura en un router-firewall. Però noi, no hi ha manera de que al KDE em
funcioni la local.lització al català. He provat tot el que sé, configurar a
ma /etc/locale.gen i després executar locale-gen, executar dpkg-reconfigure
locales, i res de res, sempre l'únic que puc triar és default (C). Quan
executo dpkg-reconfigure locales, puc veure durant un moment:

perl: warning: Setting locale failed.
perl: warning: Please check that your locale settings:
        LANGUAGE = (unset),
        LC_ALL = (unset),
        LC_MESSAGES = "spanish",
        LANG = "ca_ES@euro"
    are supported and installed on your system.
perl: warning: Falling back to the standard locale ("C").
que deu ser el culpable de tot el merder. Sabeu com m'ho puc fer per disfrutar
de KDE en català a Debian?

Au, doncs
Ricard