Re: colors a la consola

A Dilluns 07 Abril 2003 02:16, Ricard Pradell Buxo va escriure:
> No ho entenc. A .bahsrc hi tinc el que dieu:
>
> però no "chuta". En canvi, si al prompt hi escric la comanda
>
> ls --color
>
> si que funciona. Es que em deixo alguna cosa?
> Ricard
>
> P.D. Ja sé que estic pesadet, però tinc pressa per aprendre. M'encanta
> Linux i Debian el que més.

  A sevir, tu pregunta. Si tens aquestes línies _descomentades_ al .bashrc
llabors a la consola ja no has de posar l'opció "--color". Prova-ho, ja
veuras com l'alias que està definit al fitxer de configuració de Bash ho fa
per tu. NOTA: Per a que es llegeixi altra vegada el fitxer has de sortir i
tornar a entrar de la sessió o executar el comandament "bash" -però tingues
en compte que això t'obrirà una sessió virtual, en resum; per a tancar aquest
accés de treminal hauràs de sortir dues vegades de dues sessions diferents-.

  Crec que el vi ja et funciona no?

  Toni
--

  Sort

## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-