Re: kde en català

A Divendres 04 Abril 2003 01:54, Ricard Pradell Buxo va escriure:
> Hola
> Sóc nou a la llista, fins ara he util.litzat Mandrake 9.0, amb KDE en
> català, tot funcionant com una seda. Vaig instal.lar en unaltre màquina Red
> hat 8.0, amb Gnome en català, i encara que no estava tant complert, anava
> fent. Però la política de Red Hat respecte a les actualitzacions de
> programari (i en general) tant de cara a la pela (que em recordaven
> guindous) van fer que em decidís per instal.lar Debian, que ja tenia
> funcionant en modus de consola pura i dura en un router-firewall. Però noi,
> [...]

  Ostres no m'enrecordo de la solució a aquest perl warning. Algú el pot
ajudar?

  Pel que fa a la configuració de l'idioma al KDE primer has de tindre
instal·lat el paquet kde-i18n-ca i després seguint aquestes passes "Menú
K->Centre de control->Regional i accessibilitat->Contry/Region&Languaje"
Llabors el procés és força intuitiu però si has de manaster ajut diga-ho.

  Toni
--

  Sort

## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-