Re: Actualitzant debian, m'explico fatal

A Dimarts 01 Abril 2003 13:39, rafael_quintanilla@hotmail.com va escriure:
> Hola a tots,
>
> El que jo he fet a casa (connexió per cable mòdem a 128 Kbps) és
> actualitzar els CDs (tenia woody i vaig actualitzar a test) mitjançant
> jigdo - crec que ho pots fer de qualsevol distribució a qualsevol
> distribució. El  jigdo crea una imatge nova a partir del CD que tens, i va
> comparant-la amb el que tu vulgues abaixar-te, i al final tens una ISO nova
> per torrar. T'estalvia molt de temps.
>
> Salut,
>
> Rafa

Hola em responc a mi mateix,

m'acabo d'adonar que a ftp debian-cd hi ha una iso:

debian-update-3.0r1-i386.iso

bé, encara no l'he provat, però dedueixo que és el que volia. Moltés gràcies a
tothom per totes les vostres respostes.

Leo