Re: Problemes amb el Kppp

Hola Leo,

A Diumenge 16 Març 2003 18:09, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:
> a veure anem a pams:
>
> la versió que bé amb el kde 2.2.2, suposo que deu ser aquesta no?
>
> La que bé amb el 3.1, de ktown.kde.org és la 2.4.1.

Exacte, tinc kde 2.2.25.

> [...]
> O sigui, que per l'usuari root funciona tot, i li envia al ISP els
> valors que li has posat a la finestra però per un altre usuari no. A
> més aixó és un fallo només de debian, que jo sàpiga.

I que diu el mantenedor al respecte? Supose que si només és asunt de
debian, serà ell el responsable.

> El que passa és que com moltíssima gent fa servir adsl, els modems
> convencionals comencen a ser obsolets, i llavors no hi ha tanta gent
> que estigui al cas d'aixó.

Jo tampoc tinc "presupost" per a la adsl :( De totes formes, i continue
amb el tema d'abans, el mantenedor d'un paquet es suposa que l'utilitza
(o al menys és molt recomanable), i si l'utilitza deu haver tingut els
mateixos problemes...

Bé, pel que he vist crec que em quedaré un temps amb la meua versió del
kppp ;)

Salutacions

Pep