Re: dselect i DD

Hola Jordi,

A Diumenge 02 Març 2003 14:12, Jordi Mallach va escriure:
> Quina versió de dselect? La versió de woody no recorda el teu
> "rebuig" a una dependencia "Recommends:", però la versió de Sarge i
> Sid sí.

L'has encertada, és el dselect de la Woody. Vaig a veure si puc
'enganyar' al dselect i lliurar-me de les advertències.

> [...]
> En tots casos, supose que està guay ficar-se en el tema de NM, per a
> no tindre que estar liat amb el tema de sponsors i tal.

La meua intenció és posar-me en el tema de NM, però abans vull tindre
un poc d'experiència amb el manteniment d'un paquet, els 'bugs',
empaquetat, etc... perquè no crec que ningú done suport 'per la cara'
al procés de NM sense conéixer al candidat o la seva forma de treballar.

Gràcies per l'ajuda.

Jose M Duart