Re: Un dubte sobre debian i els mantenidors

On Fri, Feb 28, 2003 at 06:26:49PM +0100, Leopold Palomo Avellaneda wrote:
> gràcies per les vostres respostes. Diguéssim que m'ho superat tot una mica. No
> sé si he quedat com un idiota, però no m'ha agrada com estan quedant els
> paquets de qt, però que hi farem.

Hmm. A veure. El problema exacte quin era? Que han llevat les capçaleres
de compatibilitat? Tb havies mencionat no sé què dels plugins (jo de tot
açò ni idea...)

libqt3-compat-headers - Qt 1.x and 2.x compatibility includes
libqt3-plugins-headers - Qt3 plugin header files
libqt3-headers - Qt3 header files

Tens els 2 primers instal·lats?

Jordi
--